Ukens tutorial + Idearbeid/inspirasjon til Sci-Fi plakat.

Vi begynner med ukens tutorial; fin tutorial her er mitt resultat:

Image

 

Som sagt har jeg jobbet med idearbeid/inspirasjon til sci-fi plakat. Her er noen bilder til inspirasjon.

Image

 

Image

 

Image

 

Image

Image

 

WordPress funkerer ikke så bra, så for økt effektivitet før jeg bare skrive alt her, og ikke under bildene (mye lagg for meg akkurat nå)

Bildene har til felles det med planeter i verdensrommet. Det også dette jeg tenker på, dette passer litt fint med tanke på at vi allerede har lagd en sci-fi plakat. Så jeg har en god tutorial tilgjengelig for å lage lik effekt. For økt sci-fi følelse vil jeg ta å lage en plakat med at vi befinner oss på en planet, og ser ut over rommet, med en veldig nærme planet. Som om Mars hadde vært like langt borte fra jorda som månen er. og da med typiske film tekst i bunnen. Tror det vil ligne veldig mye på Star-wars plakaten ovenfor. Bare at jeg ikke vil ha med menneske. 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

