Sci Fi plakat, ferdig?

Har nå jobbet med å lage Sci Fi plakat, her er resultatet:

Image

 

Personlig likte jeg hvordan resultatet ble (er). Det store spørsmålet er om at jeg skal legge til mer, f.eks. kanskje et “romskip” eller noe som kan assosiere med “outer space”. Tankegangen her er at dette skal forestille en av Exoplanetene. Typiske navn for exoplaneter er noen bokstaver, med mye tall bak. Så det har jeg selv gjort da. Så prøvde jeg å få planeten vi ser på til å virke ut som en døende planet, lava og lignende. Og bilde er tatt fra en annen planet, hvor avstanden mellom disse planetene skal forestille avstanden fra jorda og månen. Så alt i ett følte jeg at jeg fikk til det jeg skulle. Så vi får se om jeg tar det et steg videre i morgen, eller hva.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

